up in the blue.

Heyheyheyhey.

Har knappt sovit något alls i natt,helt värdelöst usch...
Blev dessutom väckt kl.9 av några jävla skator utanför mitt fönster, usch dampa loss imorse haha!
Har inte gjort något vettigt idag utan bara tittat lite film. Ensam hemma hela dagen ju innan familjen kom hem för typ en timme sen.

Tog i allafall en sov stund mitt på dagen och vad tror ni inte händer? Telefonen ringer och hela min framtid ser lite ljusare ut! Kommer ni ihåg mitt senaste inlägg "..har panik över framtiden men tror det löser sig faktiskt..never give up!"
Well, GE ALDRIG UPP! För guess what?
Arbetsintervju imorgon! 

AHH jag är såhääääääääääär GLAD!
Vågar inte berätta nått om det för känns som att allt kommer sumpas "om man tar ut segern i förskott" och babblar massa om det innan man ens fått det, men jag har en bra känsla över detta ialf och jag lovar om jag får det så kommer hela världen få veta det haha! ;)

Och ikväll så kommer älsklingen hit och då ska han få massa pussar!
Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0