vi hade i allafall tur med vädret..

ELLER INTE!

Fy fan vilket tråkigt väder det var igår,fan vad det drog ner mitt party humör alltså!
Hur som helst, kvällen började med att jag & Tove blev upphämtade av tjejerna och vi åkte hem till Matilda i Stavby! Var ju typ asmysigt ställe hon bodde på också,jättefint var det ialf!:)

Förfestade lite med vovvsingarna som också var med i sällskapet och sen gick vi i regnet typ 3 km ner till bussen. Blev dyngsur om mina fötter på en gång, inte kul!
När vi väl var framme i Öregrund så gick vi runt lite men vi hamnade ju till sist i kön till Öltältet. Var mycket folk där inne och det var kul. Såg några ansiktet man kände igen om man säger så!
Dock så var baren helt värdelös där inne och det blev inte bättre av att hela stället blev översvämmat pga av regnet. Typ 5 cm vatten nivå överallt.
Neeej alltså vädret gjorde mig så jävla less på allt. Usch!!!!
Dessutom så träffade vi inte på Jojjo o Sara förrän kvart i två på toaletten. Sjuukt haha!
Meeen bästa på hela kvällen var när vi cirkulerade runt och inte hittade till Systemet, träffade på skönaste killen och gissa vad! Han bjöd oss på pommes frites!
så jävla kul! så som jag och Tove skämtat om det där hahaha!

Och fy fan vad det åskade. HELT SJUKT!
Var asrädd hela tiden..
Fick ialf skjuts hem av storebror och vid tre tiden däcka jag och Tove i min säng.
Var ialf en bra kväll ändå i Öregrund med vännerna!:)

Tove lämnade mig vid 4 tiden idag och hela den här dagen är bara till för att sega hemma,orkar inget annat! Glömde min nycklar hemma hos Matilda också men får se om jag orkar hämta de idag haha:)
Dessutom så rullar handbollslaget hem idag! Det gillar vi!:)♥

Meeeen,ska sluta skriva nu,så kul är det faktiskt inte. Eller..jo det är det!;)
Bilder kommer upp snart!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0