watcha say,that you only meant well?

of course you didn't.

Är typ sämst på och blogga nu för tiden..men har fullt upp med allting annat i livet!
Har sen sist ialf lyckats med att:
köra en onsdagsutgång med tjejorna( länge sen!)
fixa stammisgrejor
köra en fredagsutgång med ett helt skönt gäng! (bäst var ju att Sara och Marina kom med ut och att jag träffade massa människor jag inte sett på ASLÄNGE, så JÄVLA kul!)
jobbat för tredje gången, efter att bara ha sovit 4 timmar. ( fy fan vad seeeeegt!)
haft röjig kväll hemma med fina kompisar och pojkvän - snacka om spontant alkoholintag!
haft lönesnack och schemakoll med Nina. vuxen poäng!

Ialf här är vi nu!
Är ganska sliten efter helgen om man säger så. Shiieeet!
Har dessutom käkat hamburgare och tjockat mig med massa godis hela helgen och efter att sett överdrivet mycket reklam och träning och sn så kände jag att fuck this vill ha lite form på saker och ting igen,så imorgon blir det träna,för första gången på typ ett halvår haha! Ska till skuuuulan och träffa Marina och förhoppningsvis Tove! Blir massa snack då kan jag lova!;)

Juste,drömde hemskaste drömmen inatt! Drömde att jag åkte i en liten eka med Malin och henns lillesyrra vad hon nu heter,julia? och så välte båten och vi hamnade under vattnet och jag slog i huvudet  i båten och sedan sjönk jag bara. sjönk som en jäkla sten bara rakt ner! Var så extremt äckligt och vakna sen,kändes om jag knappt kunde andas..usch!

är så jävla rädd också för att bli sjuk! Både pappa och älskling är halvt sjuka så vill inte att de ska smitta mig!
för då får jag inte jobba vilket vore väldigt jobbigt..är så himla kul!! Är så underbart och jobba med alla som jobbar där. Mottot en för alla,alla för en stämmer så sjukt bra! Blir så glad när man vet att man har en massa bra människor som backar upp en!:)

hur som helst.
bilder från allt festande kommer snart!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0