all I want for christmas is you.

Asså shiiit vilken bra julhelg det har varit!
I fredags på självaste julafton var det julmys hemma här med hela familjen, käkade massa mat och blev tokmätt som man alltid blir haha, kollade på Kalle som alltid, fick riktigt bra julklappar och sen när kvällen kom stack jag hem till min tvillingsjäl Ninis och drack massa julmust och mös i soffan och kollade på Hälsoresan.
joodå, julafton var sjukt mysig detta år.

Igår på juldagen blev det massa julmat igen och på kvällen kom de galnaste vännerna jag vet hit, eftersom jag styrt upp förkrök hos mig och sjukt många blev vi, tror det var nästan 17 pers här hihi. Bästa överraskningen var när Jojjo kom, har inte sett den sötnosen på hur länge som helst! Fan vad glad jag blev!
Iallafall så lyckades vi ta hela sällskapet till bussen i tiiiiiid, och det bärde av mot staden för en grym utgång!
Var så sjukt många ute vilket var hur kul som helst, helt galet! Hade det riktigt roligt med vännerna och drack den goda driiiinken Fröken Göööken som alltid med Olle haha, sjukt roligt!
Tråkigaste var ju att Jojjo & Bolle, bråkstakarna haha, försvann så tidigt och Sara lämnade oss tidigt, och att snyggingen Lisa också försvann sen!
Men men, bästa var ju att träffa snyggingen i blå skjorta igår......så jävla fin så man dör!

Nina och jag somnade ialf på bussen hem och gick i världens drygaste snöstorm hemåt, så jävla kallt men hem kom vi ialf!
Och idag har jag bara seeeegat som ett as här hemma och sovit en massa. Såå himla skööönt!
Har haft världens pain i huvudet idag men det är en annan femma..
Imorgon väntar jobb 11-16, får se om man pallar trycket!

peace out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0