En räddare i nöden.

Ännu en bra dag i mitt liv. Känner att denna vecka är vändpunkten alltså, nu kan det bara bli bättre..typ!
Mina tankar och känslor är kaos och det gör ont i hjärtat för..aa allt. Men jag har mina vänner som får mig att le när det känns svårt, och det älskar jag dom för!

Stack till skolan till 11 för att jobba på mitt svenka arbete men blev istället klädprovning, modell möte och 1,5 timmes träning inför modevisningen imorn! Känns kul att man är uppskattad ialf, vet att S inte skulle veta vad hon skulle göra utan mig som modell just nu haha! :)
Och att jag är den äldsta som är med i modevisningen, är ganska ensamt! Har aldrig saknat ES3D- tjejorna så mkt som idag (det ska ju fan vara vi som äger catwalken!)
Och det var som typ ööööödet slog till, vem dök inte upp i skolan?!
Marina, min gullrumpa! Så sjuuuukt roligt!
Hanno och Sara var också där såklart och det gillades mycketmycket!
Och träffade grabbarna Charlie och Victor också, alltid lika kul!
Så en bra dag på skolan var det! LIKE IT.

Kom hem och handlade med mami och sedan fixade jag stallet och pysslade lite med hästfisen! Har sen dess bara legat i sängen under täcket och frysit!
Väntar på Grey's kl 21.00 och sen efter det ska jag däcka i sängen! LÅÅÅÅÅNG DAG IMORGON!
Men den kommer bli grym, that's 4 shore!

NightyNight.


Världens bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0