?

Asså..shieeet. Vilken helg det varit!
I fredags blev det nationellt prov i engelska B, och det gick väl bra eller nått? Var ju astrött för jag gick upp kl 06.00, så det blev bara hem och fixa stallet och sova lite innan det blev fredagsmys med Nina! Vi käkade massa gottigott och kollade på Idol - semifinal!
Jag dog när Olle åkte ut! Så jävla sämst, love that boy!
Men men jag och Nina stylade våra t-shirt och hade sugar rush mitt i natten och flummade som vanligt! ASKUL.

Klev upp 08.00 på lördagsmorgonen för att släppa ut hästar, sen blev det jobb mellan 10-16. (gick väl sådäääär)
Fick vänta en timme i stan på bussen och väl hemma 18.00 så var det bara att fixa sig och dra iväg vid 20.00 igen till staden för feeeeest med tjejerna! Fick vänta 20 min i stan på bussen hem till Jessi, så passade på att hälsa på Hanna och Ali på Red Room! Askul!:)
Och jag gjorde bort mig haha, trängde mig före i dörröppningen framför Cimon från Paradise Hotel! Haha så sjuuukt! (a)

Men i alla fall,väl framme i Luthagen så blev det svepa cider med sköna människor! brummade iväg i bilen med ett gäng strax innan elva, och hamnade på Kalas!
Första vi gör är att träffa på några assköna killar som går bygg på Boland! Haha heeeelt galna!
"nej här är turkbacken, där bor han, och där bor han och däääär bor jag!" haha.
Satt bara och snackade med  massa pojkarna en lång stund och sen blev dansa dansa och bara ha kuuuuul!
Var så sjuukt många härliga människor ute!
Sämsta var ju att Toves telefon försvann...♥
(hände massa andra saker men det vill jag inte dela med mig av här tihihi)!!!!
Galen kväll blev det ialf!

Var ju tvungen att gå upp 08.00 igen imorse för att släppa ut hästar, lagom seegt! Tog sedan in dem vid 17.00 och mellan där sov jag! Så min dag idag har ju inte varit ansträngande.
Har dessutom glömt bort hur det känns och vara bakis haha! Är verkligen sliiiiiten idag!

Och jaa nu så ska jag soooova, för imorn väntas jobb mellan 11- 20.15!
Helt galet, fast ska bli askul för det är många roliga jobbarkompisar som kmr vara där! :)

GODNATT.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0