forever and a day.

Mysig dag idag alltså!
Drog till skolan och där väntade en trevlig överraskning: MICHAN!
Myspys och träffa henne hihi!
Pratade med min svenska lärare om min allra sista uppgift och det gick bra, tror jag har koll på läget?
Detta sa hon precis innan jag skulle gå " Du har varit duktig Louise.."  NÄMEN HAR JAG? :D
Haha.
Ialf drog sedan ner på stan med Sara och vi mötte upp Tove och gick och fikade på Storken. Asmysigt!
Jag och Tove smällde i oss godaste chokladgrejorna med glass, blev tok mätt av det haha! :)
Vi planerade också den kommande kryssningen vi ska på i Januari. Ska bli så grymt roligt! Jag Tove Sara o Sofi i en hytt tillsammans i 3 dagar! SPÅÅÅRAT! :D
Lovar att Januari kommer bli grymt, det väntas 2 sjuuuka 20 års fester och sen 42 timmars kryssning i slutet av månaden, alltså damn vilken start på det nya året liksom? ;)
Hanna kom ialf en stund senare och joinade oss i fiket,sen så gick hon och jag ensamma en stund på stan innan jag tog bussen hem och vem gick inte på bussen? Michan såklart, så blev mycket prat på vägen hem! LIKE IT :)

Och juste jag gick även idag till Darkwell och visade upp min piercing, hade hoppats att få byta den men nej då, en vecka till sen så! LÄNGTAR!
Fixade hästfisen när jag kom hem och nu så chillerillar jag bara! Dock är det svinkallt i huset, vad händer?
Aja..film är det som gäller för mig nu asså, orka göra nått annat!

PUSSEN.


Bild från en av de mest underbara dagarna i mitt liv!
Fina tjejooor i bakgrunden också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0