GOD JUL.

Heloooo.

Har varit lite osocial när det gäller bloggandet men har inte haft ork. Och jag blir aldrig frisk, det suger!
I onsdags så blev det ialf en heldag i staden med lillebror och sedan Tove för att kirra de sista julklapparna.
Jag och Tove fikade på Årummet, asmysigt! Bytte julklappar gjorde vi också!
Fick en lotion som luktar underbart(feel free att sniffa mig liksom haha ;) ) och sedan ett glitter puder, asfint!
Kom ialf hem runt 7 nån gång och var helt slut i kroppen då. Däckade vid 8 och sov till 10 men eftersom jag frös så mkt om fötterna var jag uppe en stund och sedan kunde jag äntligen sova!
Idag så har jag tagit en lång sovmorgon( första på hela veckan) och sen kom Nina hit och vi bytte julklappar också och snackade om puckon till killar haha..
Det jag fick av Nina var bästa grejen; fia med hutt spel, sanning & konka kortlek och en chokladkaka med roligaste pappret runt om haha!
Anyway.
Kul och få öppna lite julklappar innan själva julafton liksom hihi ;D´
Och det är sviiiiinkallt i vårat hus,dööööör lite av alla kläder man har på sig men som inte hjälper mot kylan. VÄRME TACK!

Har iald segat hela kvällen och kollat på film men nu snart blir det sova!
Imorgon är det julafton! :D
Och på juldagen blir det en grymt förkrök med härliga människor och sen utgång och kanske lite jobb på det med!
Ialf...

PUSS PÅ ER SÖTNOSAR!


Bjuuuder lite på mig själv dåårå med denna bild, GOD JUL :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0