it's gonna be a bumpy ride.

trött tjej.se har ni här, fy fan alltså kommer sova snart det kan jag lova er!
Ialf så har jag haft en ganska bra helg!

I fredags så jobbade jag 16-20.15 och hade efter det en date med Nina där det var tänkt att vi skulle flumma runt hela kvällen meeeeeen, så bad chefisarna mig att jobba på natten så istället blev det en spontan bio med Nina(vi såg Harry Potter och den var asbra, längtar tills juni då del 2 kommer!), sen åt vi på hamburgareee på jobbet och sen sprang jag ner i omklädningsrummet och så jobbade jag 00-05! Var aaaas jobbigt med min hals men kämpade igenom det ialf!

Och igår sov jag halva dagen och sen på kvällen blev det förkrök hos Tobbe med tjejorna Lisa och Sara och de andra grabbarna. Blev en utgång, och det var kul men fyfan vad trött jag var! Trodde jag skulle döö där ett tag, men men kul var det! Bästa var bussresan hem! Så jädra kul!
Höll på att garva sönder mig när Johan berättade om hur det var när hans klängiga ragg stack ner tungan i halsen på honom! (som tur var räddade jag honom!) Sen fick han låna min paljettmössa också, gulligt liksom!
Och roligaste var när jag och Lisa letade efter telefonen och så låg den i hennes skor haha!
Ialf, kuligt värre och åka buss mitt i natten med the boys and the girl!

Sov bara några timmar och sen var det bara att åka och jobba 11.30-15.30. Hade det så himla roligt! Daniel och Patte stod och sjöng " i min rosa helikopter" i köket och sen gjorde han så att vi alla fick en asdryg låt på hjärnan ( vet inte vad låten heter) och vi hade ballonger till barnen idag och dog av garv när Amani smällde en i köket och Daniel bah: "va fan händer?" hahaha! :)

Ialf har bara segat i sängen nu på kvällen för är hur seg som helst.Och imorn vad väntar då.. JOBB!
haha.

bjuder på två vimmelbilder från igår, OMG!





HAHA! Var ju verkligen inte min kväll när det gäller vimmelbilder ialf, ser ju helt störd ut på båda!
Hur som helst.
Puss & Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0