jag ger dig min dag. jag ger dig allt jag har kvar.

What up?

Jobbat idag mellan 12- 20. Fett trött, fick jobba över en timme, men har varit en okej dag ändå. Jobbat och slitit på bara..fett underbart med rast också så man kan andas liiiiite. Och så jävla kul haha..undrar vad fan det var med Ludde idag alltså. Gick och sjöng och muppade sig. Jag har aldrig sett han så tidigare...
så då kan man ju undra, vad gjorde han igår egentligen? ;) hahahaha.
Neejdå ska inte vara så diiiirty nu...
Och juste för att intresseklubben antecknar : testade Sweet 'n' Hot dippen idag. Den var god men fy fan vad starkt omg..ni som gillar starkt som faaen ska ju helt klart ta denna eller Hot Creole till erat käk. shiiit pommes frites alltså!

Ialf så tror jag att morgondagen bjuder på sovmorgon, staden med Hanno för shopping och lunch, och sen blir det jobba..igen! 16-20.
(de frågade mig idag, men jag tänkte att jag kunde vara lite snäll liksom så tog det passet, och dessutom..som om jag har nått bättre för mig liksom? hahaha.)
Anyway kommer sammanlagt ha jobbat 6 dagar denna vecka, vilket är fett nice, pressa in mer pengar såhär i slutet av månaden. Säger ju då bara att januari-lönen kommer bli fet, fetare än tomten!

Men nu ska jag städa rummet(om jag orkar) och sen duscha och sooova.
Later duuudes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0