KALASIGT.

Alltså jag dööööör. Fy fan vilken galet rolig kväll det var igår!
Helt sjuuuukt!

Jag skulle egentligen jobbat 00.30-05.00 och jag ville gå ut innan nyktert o bara dansa med små vänner men ingen var ju sugen, så jag satt hemma till 8 tills jag får mess av Elin; kom in till stan och gör mig sällskap på Red Room!
Så det var bara att stressa in och möta upp partypinglan, och PRECIS när brorsan lämnat av mig nere på stan då ringer Tove från jobbet och frågar om jag vill vara ledig. Seriööööst, vem fan säger nej till att vara ledig en lördagkväll?!  PARTYYYY.
Blev ialf drink och massa tjejsnack med Elin på Red Room och mysa lite med Hanna också bakom baren och sen drog vi vidare mot Kalas där grabbarna grus var!
Röjde sönder med handbollsgänget hela kvällen, så roliiigt!
Niiiiiiiiiina och Haaaaaana var ju också där!
nej fy fan, bra kväll alltså..bra kväll!

Vid två drog jag och Johan iväg till bussen och på väg dit så springer Anton förbi oss medan vi går och luffar, och på bussen fanns ju Jimmiiiiiiiiie gospojken, så satt i han och Antons knä och malde på om ingenting på väg hem! Askul haha!
Sedan blev det promenix från bussen med Nina, flummigt!

Aja..det jag vill komma fram till var ju att vännerna är bäst och det var en sjukt rolig kväll!

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0