lackar ur!

Asså jag är fan helt död i kroppen..Är så jävla trött!
Har idag spenderat heeela dagen på jobbet. från 11- 20.15! Askul ju men fan vad trött man blir, är lack nu på allt och alla!

Och vad som kan hända under ett 9 timmars pass:
- 5 spanjorer kommer och snackar bara spanska med en. que? fattade nada, thank god för penna o papper asså!
- En kille lackar ut totalt över ett jävla orginalmål och friscomål. Vart så jävla förbannad, Leyla med haha!
- Jag goffar i mig Kycklingmål Classic med bearneise dippen till pommes på min rast, för ingen som vet hur det smakar kan ju dela med mig av att det var mumsmums! (yrkes skadad människa också som sitter och tittar vad det är i.. okej, majonäs,bacon,tomat,ost,sallad m.m.... men vill ju lära mig haha, och nu vet jag ju ;)
- Träffade Lisen, Kaisu, Li och Jessi,alltid nice och träffa tjejkompiiiiisar! :)
- Askul att Tove spårade ur med glassmaskinen, sprutade ut liiiiiter av glass överallt! Haha, fy fan vad kul det var!
- Teddy och Max spårade samtal..
"Im like fuckface, girls like it!" - Teddy.
"nej nej du måste vara mer som mig, jag är den som får alla tjejerna!" - Max. haha! :D
- Emil som råkade stänka frityrolja på mig, så min arm har ca 10 blåsor just nu! Om ingen fattar så är den skiten as het och fräter, så ont göööör det! Men ingen big deal ändå, vi gör ju sånt var och varann dag på varandra bara för att förstöra för varann! nejdå..
- eh och jaa, bäst av allt, fick precis sms av min grymma chef, att han fixat bort min pass på fredag. Hur bäst är inte han?! Blev så himla glad! :D

Jag har inget mer och berätta än bara allt galet som händer på jobbet. Ska nu ialf kolla på massa inspelade program och sen soooooooova. Så himla skönt det ska bli!

NATTI.

Kommentarer
Postat av: Nina

YES!!!fredagspasset kan slänga sig i väggen, turkdam och rysskvinna ska till Stockholmo!!!

2010-12-07 @ 10:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0