livet är för viktigt för att tas på allvar.

Ja idag så har jag tagit mitt sjuka arlse till skolan och umgåtts med stans skönaste tjejer, Sara och Hanno. Askul, hängde med de i skolan och jag gjorde min presentation för sv B, så nu har man kirrat godkänt betyg i det!
Eeeenda som fattas nu är ett samtal med min seeeeega engelska lärare, sen är jag friiii från Boland! haha, vilken lycka alltså!
Vi tre små tjejooor åkte ialf ner på stan och sprang runt hit och dit och vi hamnade på Darkwell där jag bytte min läkarstav mot en kortare med en discopärla på längst upp.
Och Sara ska pimpa fittan och det är ju helt förstårligt!

Kom hem och då väntades det 35 minuters strömavbrott, askuuuul! Nej men var mysigt och äta middag med tända ljus(: Och pappsen berättade om hur riktigt tå flörtning går till, haha! xD  
Och nu är jag helt slut i kroppen och min hals gör så himla ont, så kollar på EM i handboll på 4an(måste ju säga att tjejerna är grymma, bara matar på haha..) medans jag väntar på att paradise ska börja halv 8, sen kommer väl jag däcka!

pussi.


Sliten tjej med nytt bliiing bliiing i munnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0