Love the life you live. Live the life you love.

2010's.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja en massa bra och dåliga saker!
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Jaa det gjorde jag verkligen.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nej, verkligen inte!
4. Dog någon som stod dig nära? - Nej thank God!
5. Vilka länder besökte du? - Sverige.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? - Jag vill ha mer pengar, mer ork och mer tid att göra saker. Men framför allt vill jag ha mer värme!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? - Hm. Har några bra datum den senaste månaden och hela året har bjudit på en massa bra datum, men 10 december är top 5 helt klart. Och mitten av maj, typ 13- 15:e. Nii vet BIRDIE 20!!! Och såklart 4 Juni - studenten, världens lyckligaste.
8. Vad var din största framgång 2010? - Att jag lämnade allt skit bakom mig och gick vidare, att jag insett hur mycket vännerna betyder och att man älskar en person trots dens braaaa och dååååliga sidor.
9. Största misstaget? - att jag ständigt söker efter något som förmodligen inte finns?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Jadå det har jag.
11. Bästa köpet? - Idol biljetten. Bästa fredagen på hela 2010, mums på Olle och Jay alltså.
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder tror jag.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - jaa mina vänner är guld värda och har detta år funnits där i vått och torrt. Och det gör mig till världens lyckligaste !
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? - David Guetta - Sexy bitch, Riverside mtf (vem har gjort den ens?), Like A Prayer - (Jay Smiths version), Olle Hedberg- Use somebody, Från och med du - Oskar  Linnros, Maskinen - kärlek från sista ögonkastet, Seether - broken, Rihanna - Only Girl. Amazing Horse och Narwalls- Birde hits ni vet.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Jag var gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? - pluggat körkort.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Varit ledsen och ödslat tid på skitsaker!
18. Hur tillbringar du julen? - Jag tillbringade julen med min familj på morgonen och dagen och på kvällen med Nina och hennes familj.
19. Blev du kär i år? - Ja det blev jag.
20. Favoritprogram på TV? - Greys Anatomy, Gossip Girl, Desperate Housewives, South Park, Family Guy, How I met your mother, 2½ men, Cougar Town, Ugly Betty, Top Model.
21. Bästa boken du läste i år? - the lucky one - Nicholas Sparks
22. Största musikaliska upptäckten? - Jay Smith, Oskar Linnros, Monty.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Jag kommer inte ihåg vad jag önskade mig, hah.
25. Något du önskade dig men inte fick? - en resa haha?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - hade en ganska tråkig dag men käkade massa gott och på kvällen festade jag järnet hos Maddis och spydde som ett as. En riktig jävla snefylla med andra ord.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Jaa om jag haft mer motivation och orkat skolan och gjort klart den i tid och lagt av med stressen och ångesten försvunnit så...
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? - Jävligt snygg!
29. Vad fick dig att må bra? - Min familj, min hästfis, mina katter, mina fina fina vänner framförallt.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Channing Tatum! Han är ju olagligt snygg asså.
31. Vem saknade du? - någon.
32. Den bästa nya personen du träffade? - Ludwig(inte den bästa personen kanske men vi hade en fin sommar tillsammans) massa människor som man träffat genom vänner som blivit ens egna vänner (Liiiisa tex,så jävla glad att jag träffat henne, betyder så mkt!!) och en snygg jävla kille(no names hörni) och sist men inte minst alla jävla sjuuuuuka och roliga människor på jobbet.
Det är så många men ni vet godingarna
Micke,Johanna,Matilda,Patte,Max,Helena,Elin,Ema,Emil,Ludde,Daaaaaaniel,Teddy,Leyla,David. haha.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gumman jag är jävligt glad att jag träffat dig också :)Du är en sån person som alla borde ha som vän <3<3<3

2010-12-31 @ 14:13:09
Postat av: Lollo

Hihi naw!:) Sööötnosen du är guld värd!<3<3

2011-01-01 @ 22:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0