My boy lollipop.

Hallå!

Idag har det varit en kalaskul dag med jobbarkompisar, vänner och skola!
Var typ möte idag på jobbet så var många roliga personer där som jobbade istället för chefisarna och skulle slutat 16.00 men gick därifrån runt 14.30 för att det var för mkt folk där och ja vad kan man säga? Det passade ju mig perfekt för då slapp jag tokstressa och kunde lugnt keka lite sallad på Cupido med Tove och Nina och sedan fixa tröjorna till Idol finalen nästa vecka! (kan inte fatta att det bara är en vecka kvar..OMG!)
Åkte sedan till skolan vid 17.00 och då började hela sminkningen och hårfixet inför modevisningen, som för övrigt gick as bra! Var så himla kul och alla var så himla duktiga! Grymt alltså! :D
Och ena sylärare Karin fixade min frilla a la 60 tal, och det vart as snyggt! Tydligen så hade hon det när hon var 15 år haha! Så himla cooooolt!
Och Svitlana är ju ubersöt och så himla snäll, fick 2 rosor av henne och en gruppkram efteråt! :)

Åkte ialf hem i värsta frillan( hej alla kollade inte knasigt på mig?) med Nina den fina i sällskapet! Så himla kul!:)
Och jaa nu så är jag hemma och ska sova så fort jag duschat bort allt smink och rett ur trasselboet jag här på huvudet!
Ska upp kl 6.00 imorgon och åka till skolan igeeeeen för att skriva nationellt prov! GALET!

Natti.









GRYM FRISYR, no doubt about it!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, bilden längst ner är jättejättejätte fin! Du ser ut som en modell <3 (:

2010-12-03 @ 00:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0