My head says "who cares?" but then my heart whispers "you do,stupid.."

Jag vet inte vad som hände med min "pluggdag". Jag har fan inte ens öppnat Microsoft Word idag och skrivit några smarta rader.. Nej då istället har jag sovit till 11, segat hemma i flera timmar och vid halv tre och fyra varit i stallet och ridit min fina häst. Världens piggaste och muppigaste! Har inte ridit på aaaaaslänge så det var kul att äntligen få motionera skruttan. Mycket uppskattad blev det om jag får säga det själv!
Har förutom det hämtat Idol biljetter från Ica! Asså jag hade tänkt mig små pappersbitar men det är fan två A4 papper som är "biljetterna" haha!

När jag kom hem så tittade jag på Skönheten och Odjuret. Älskar den filmen, så himla fin!
Gillar budskapet också..
Och det är fan inte utsidan som räknas, det är insidan! Man ska ju inte döma en person efter utsidan innan man lärt känna insidan, stämmer så himla bra dock är jag sämst på detta om jag ska erkänna't!

I alla fall så var jag duktig och rensade mitt klädhav som låg på mitt golv och hittade klänningen från i lördags, luktade som ......., rök och parfym. Så jävla töntig jag är men vad faaaan...saknar't!

Men fortfarande..hur sämst är jag när jag inte pluggat något alls idag! Vet en som kommer sitta uppe långt in på natten ialf..

Peace out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0