not knowing what to say, to make you stay.

mooonday mooorning...
Nu är jag ialf hemma från en sjuuukt stressig dag på jobbet, folk på mellandagsrean alltså, fyfan. 200 pers som typ går och äter på samma ställe = kaos. Dessutom bestämde sig läskmaskinen i serveringen för att sluta funka idag, så vi har alla fått sprungit fram och tillbaka till våran läskmaskin bakom disken..fattar seriöst inte hur Donken klarar av det alltså ( fast de kanske inte är lika poppis som vi är? ;))... Aja, ny dag med nya utmaningar och det funkade ju bra ändå! Är ialf helt sluut nu...
Blev helt yr när jag kom hem, allting snurrade bara runt runt..skitläskigt! Blir ialf lugna puckar hela kvällen med katten som sällskap - lillen sover bakom min rumpa nu haha.
Imorn är det ialf samma visa igen..jobb 11-16!

Juste, fick reda på något i helgen som gjorde mig helt..alltså jag finner inga ord för det .
n o l l  r e s p e k t  k v a r  f ö r  e r.
men men, det är deras problem, sucks to be you säger jag bara haha.

Har dessutom idag lyckats fuckat upp nån beställning bara för att jag tänkt på annat. Någon fin sådär,ni vet liksom...
I alla fall.

Nighty fellas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0