shake it.

Jag är as trött efter en heldag i staden men är ändå så himla glad.
Träffade en fin tjej idag och det uppskattades verkligen efter att ha varit osocial hela veckan haha.
Åkte in till tolv och då låg sötnöten fortfarande och sov så gick hem till lägenheten som ligger precis vid stationen, och sen en timme senare drog vi ner på stan. Shoppade lite grejor då, bla annat mina partyskor jag gått och längtat efter nu i flera veckor! Både jag och Hanna köpte oss ett par, så jädra fina vi kommer vara på fötterna alltså!
Gick sedan till H&M och där köpte jag en mysig tröja från herr avdelningen(gosigaste tyget inuti - Hanna köpte också en btw haha!) och sen blev det en ring och nya solglasögon haha. As weird att köpa det nu kanske men de var fett fina och med brunt glas typ och det har jag inte haft innan så det var nice! Kommer bli skitfint i sommar haha! och eftersom mina wannabe rayban glasögon från Gina är sönder så har jag ialf dessa i vår när solen tittar fram hihi.

Vi gick ialf sen och käkade på Unico och jag slog på stort och tog nacho tallriken, så jädra gott mums!
Att vi båda sen fick rusa till våra jobb sen är en annan sak hihi. Jobbade 16-20 och gick bara bra hehe!
Max på mitt jobb är den knasigaste killen jag vet haha, men så grym, han får en aaaaaaaaalltid att skratta!
Gick efter jobbet till Red Room där Hanno var och gjorde det fint i baren och umgicks lite till med henne, och hon rädda min dag! Sover i stan imorgon,så jädra sköööööönt!
Tack älskling för allt!

Kom hem till tio ikväll ialf och nu så ska jag sova för imorgon är det nyår!
Kan inte fatta det...2011 redan??
Har fullspäckat schema hela jävla dagen och natten men jag gillar't!
Kommer bli den bästa sista dagen på detta år!

PEACE.




ska glänsa på mitt finger imorn,yeeee.


re- tard bild här men men, whaaaaatääävaaaah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0