I want something real.

Heeeeej.
Är fortfarande tokförkyld som vanligt! Blir aldrig frisk...
Träffade Michan och Daniel på bussen in till staden imorse,jobbade idag mellan 10.30 och 15.00!
Gick bra och var skojsigt! Min chef mobbade mig för att jag är sjuk och nöp mig i armen hela tiin, riktigt störd gubbe det där alltså! BUT I LIKE IT!
Kom hem helt slut och så fixade jag stallet en snabbis medan mamma var och handlade massa gott gott!
Bakade dessutom pepparkakor med lillebror och det gick ju.. jävligt bra! Brände två plåtar hahaha! Så jävla sämst man kan vara, men men är det nån som gillar brända pepparkakor, hör av er!
hahaha.

Pratat lite med fina Lisa idag ialf och sedan kollat på Top Model, och nu pensionärsjävlar!
Ska typ däcka i sängen snart,astrött är man!
Och imorn väntar ännu mer jobb,taggad som alltid!

see ya.



Fjällnora med klassen hösten -09! (galeeeeet var det och så jädra kul!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0