trying to put the pieces together.

Jag fattar egentligen inte varför jag bloggar, är så sjukt trött och känns inte direkt som att jag har nått kul att skriva haha?..
Men i allafall, jobbat idag och det var lika slitsamt som vanligt! Sovit så jävla sämst inatt och det märktes att jag inte var på topp idag, min chef frågade varför jag inte var glad haha..
Ialf, ny kille på jobbet idag, helt lost verkar han men det var vi ju alla i början. Jag och Ema gjorde sällskap till station och snackade om våra nyårspass. Allt handlar bara om jobbjobbjobb just nu haha. Riktigt trööökigt, men ändå inte.
Men men, imorn då jobbar jag 7 timmar så då ska jag goffa mig som fan på raaasten som jag får!
Helt slut i kroppen, så ska väl sega framför en film innan jag däckar.
Och jag är stort behov av coca cola. hjääääääälp!

See ya, don't wanna be ya.



I THINK OF YOU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0