all the right friends and all the right places

God morgon!
Solen skiner idag (igen!) hur härligt är inte det liksom?
Var uppe tiidgt idag,vid åtta, och fixade stallet och nu så sitter jag här ny duschad och smaskar i mig tårta. det ni!
Om ni undrar över tårta såhär på en måndag liksom så är det för att lilla Mamsen fyller år idag!
GRATTIS MAMMA!<3

Just nu så är jag också så grymt trött på livet. Jag trodde det skulle bli lättare men egentligen så är det så svårt. Trodde jag glömt allt men ibland slår det bara en och man faller genast ner i den där gropen igen. Så många gänger man klättrat upp och så många gånger man fallit ner i den igen.
Jag orkar inte leva såhär längre.

Aja,skit i ångesttankarna nu.
Något som gör mig jäkligt irriterad är de som styr och bestämmer över världens minsta skola; Bruksgymnasiet.
Hur FAN tänkte de när de flyttar studentdagen från 11 juni till 4 juni,den dagen så alla andra tar studenten i Uppsala kommun? Alltså idioter.
Och att elverna på bruks är glada över det,ja grattis till er,men då hoppas jag ni förstår att vi inte kommer kunna fira varandra den dagen! I alla fall inte vi som går i Uppsala. Jag hade så gärna velat fira mina fina vänner som går på Bruks på deras student! Men icke sa Nicke för jag kommer vara upptagen med min egna student.
Alltså hur fan tänkte de? jag blir fan ledsen..
Men men kära vänner,jag kommer spendera min studentnatt i Uppsala och ni i Öregrund, KUL!
planerna kanske ändras,jag kanske kan lyckas lura med mig några till Öre ialf?
Kanske är jag den enda som hatar det här beslutet men det visar sig väl,hur bra vänner man har eller inte,för om ni insett vad det betyder så skulle ni också vara ledsna.

Men shit,nu är det ångesten som bubblar över igen.
Alltså nej,jag måste sluta skriva nu för det måste bli ett slut på det här.
NU.

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag förstår dig, jag vill oxå gå på de i stans student,

men vem vill gå en vecka extra i skolan ;)

2010-02-08 @ 16:16:43
URL: http://chokladglasss.blogg.se/
Postat av: Johanna :)

Ja, typ alla skrev under, för vi tyckte inte det skulle vara kul att gå en vecka till.. Haha, vi tänkte nog bara på oss själva! (: Men du har rätt, det var ju inte bara positivt. =/ <33

2010-02-08 @ 19:36:31
Postat av: Louise

neej, det är så grymt tråkigt tycker jag! men om det är något ni har valt själva så...antar jag att det får bli såå helt enkelt;)<3<3<3

2010-02-08 @ 21:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0