do something great for a change

Tjoo...

Äckligt trött är jag just nu..Jag försov mig imorse och jag lacka ur på pappa fast jag egentligen inte borde ha gjort det. Han hade bara sovit 2-3 timmar men hur svårt kan det vara och ta på sig rätt skor och ha rätt bil nycklar?
hur som helst,gjorde inget vettigt på sömnaden tyvärr och ja hela dagen har iofs varit ganska onödig. Fick reda på att engelskan är borta nu.gone.forever(!!!!!!) härligt härligt:D
Åkte ialf hem och tog hand om Skruttan,idag mådde hon mycket bättre och var pigg och glad,tur det!
Sedan blev det middag med pappsen. Våfflor stod på menyn och det var ju ganska lustigt eftersom det pannkakor till lunch,haha!
Men jag klagar inte,grymt gott är det!;)

Ikväll var det tänkt att det skulle bli utgång men...så blir det inte. Sara och Tove har fullt upp inför Sälen resan så ja de var inte så taggade på det direkt. Men det var jag! Jag hade en sån stor lust att festa och dansa järnet idag..
Men samtidïgt så funderar jag hur jag hade orkat det för nyss höll jag på att somna i soffan..haha.
Så ja det kanske var lika bra att det inte blev något,för nu så kan man ju göra bra saker som att plugga till exempel!;)

Aja ha en bra onsdagkväll hörni!
Kör hårt alla som ska till VIP eller KALAS,lär bli en gryyyyyym kväll!
Tjingis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0