im a dreamer

Heej socker kick!
 Har precvis smält i mig massa socker ikväll puh,magen känns ju som en ända stor sockerpåse. Bakade kladdkaka ochh satt sedan och smällde i mig den medan jag kollade på JallaJalla. Sjukt rolig film det är haha!
Och ja dessutom blev det ren choklad efter det också.Mumsigt värre!

Är så kul att man får sånt här socker sug speciellt när det är en sådan vecka som denna,if you know what I mean;)
hur som helst idag är det onsdag och ja de flesta går säkert ut idag men nej det blir inget sånt nu inte. Vi ska ju ta det lugnt haha;)
Helgen blir också lugn för den delen. Fredagen är forfarande osäker antingen så blir det att bara vara hemma eller så jaa,hittar man på något annat:)
Lördagen blir det bio och middag med Jojjo och morsorna,vilket kommer bli supermysigt. Det enda som suger med det är att 3D salongen byggs om så att se Avatar 3D kan vi glömma..
Och ja på söndagen så är det alla hjärtans dag och som singel typ hatar man den dagen? Så ja då ska vi singeltjejer i klassen träffas och bara mysa hos någon och umgås med varandra och ge varandra kärlek eftersom ingen kille har lycktats göra det än.
Jag ser inte fram emot dagen eftersom den är så full med kärlek hit och dit och jag tänker bara på en person som..
Hm,men som sagt...

Jag kan inte direkt fatta att det är onsdag. det är helt sjukt! Lilllördag redan och jag har redan hunnit klara av två redovisningar och fixat de mesta med projektet.
Skolan var idag ganska lagom kul förutom att bli mullad av Victor,det hade man ju kunnat skippa liksom!

dessutom tror jag att jag håller på att bli sjuk. IGEN.
Ett flertal i klassen är det så ja..skulle inte förvåna mig om jag också blir det..it sucks!

Jag funderar förresten på att byta designen här IGEN.
har tröttnat lite på den. Och ja som ni märker är jag en sådan person som gillar ombyte och efter ett tag vill ändra saker. det är samma med mitt rum,jag möblerar om typ varje månad? hah.
Hur som helst,för mycket snack nu.

Ciao på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0