don't need someone like you?

Hur grymt kallt ska det vara egentligen?
Höll på att dö idag,usch.Eller kanske inte dö men nära på i alla fall.
Har dessutom fått en släng av feber så jag är ju totalt väck i huvudet.

Mode lektionen var ju en riktig höjdare måste man säga,haha nej då! Kollade lite på projekt runway och sedan skissade jag lite mera på kollektionen bara. Drog tidigare och missade precis bussen så fick stå och vänta sjukt länge och sen blev det massa stress hemma innan killen som skulle provrida kom.
det gick ju sådär om man säger så..

Och ja nu sitter jag här i alla fall och är sjukt trött. Idag så blir det att lägga sig tidigt. Imorgon så blir det utgång också:)
På lördag blir det som sagt bio och då ska vi se Valentine's day,kommer bli as kul och det är massa grymma skådespelare med också! Visst det är en superkärlekskomedi film och kan ju bli ganska trööökigt för en singel som jag men äh det är härligt att se lite love movies också.

Och just det, idag fyller två av mina kusiner år. Aron och Angela,GRATTIS till dem!:)

Ialf så ska jag nu ta och plugga lite framför tvn. Roligare än så kommer inte den här torsdagen att sluta.
Imorgon väntar en bättre och roligare dag/kväll!
Puss puss!

Förresten vad tycks om den nya designen? jag diggar den grymt mycket;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

tummen upp till den nya designen :)

2010-02-12 @ 17:10:08
URL: http://chokladglasss.blogg.se/
Postat av: Lollo

tack sötis!:)

2010-02-13 @ 14:33:31
Postat av: Lollo

tack sötis!:)

2010-02-13 @ 14:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0