give me some sugar

Weej nu har vi socker rusch här också! Bakade kladdkaka nyss som jag smällde i mig med lite grädde medan jag kollade på filmen Cake på tvn. Blev dock lite misslyckad bakning men filmen var ialf bra.

Jag red ju en tripp idag också och det gick grymt bra,stolt över mig själv att jag tog arslet ur vagnen och motionerade lite. Kände efter i magen och ryggen att det blev lite ansträngt ändå,shiiiiit!
Dessutom har jag ont i vänstra axeln av någon anledning. På grund av last night?..haha.

Men ja det enda som väntas nu är sängen. Morgondagens shema är fullspäckat så blir nog ingen bloggning alltså!
Jag måste ialf upp tidigt och fixa stallet snabbt,sen ta bussen in till staden med sällskap av Nina,sen käka lunch med Hanna och sedan åka hemåt mot Alunda och bege mig ut i ekebyskogarna för tjejkväll hos en annan Hanna!
Kommer bli as roligt ialf tror jag!:)

Men som sagt. Sängen väntar,dock en kall sådan eftersom man inte har sån tur att någon ligger och väntar på en,haha!
Imorgon kommer Sara& Tove hem från Sälen också,det gillar vi!<333

Natti Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0