host host.

Hej hej!

Fy fan vad piss jag mår idag. Och inte på det sättet att jag är sjukt bakis utan mest för att jag är sjuk. Kanske inte så himla smart och gå ut när man är sjuk och typ har feber? Det känns ju idag om man säger så och jag tror jag hostat sönder mina lungor vid det här laget. Att jag sedan har stalltjänst den här helegn gjorde det mycket bättre också,ajag anlände hem runt halv fyra och vid ahlv sjuk var det upp igen och ge hästarna frukost. Fy fan vad seeeeegt,men jag kom upp ialf! Jag har tagit iegn lite sömn sedan dess ialf så nu är jag back on track eller vad man ska säga,haha.

Igår så blev det ju en utgång med Marina och Hanna och ja killarna från Nyby och Knivsta grabbar. Det var riktigt roligt och vi dansade en hel del;) Fast musiken var inte så där urbra som den brukar vara så jaa..lite dissapointed blev man men det var kul ialf! Jag och Marina shaked som booty nästan hela kvällen,hihi!
Träffade också de söta tjejerna Jennie och Thessi också,hur kul som helst:)<3

Och ikväll blir det bio med Jojjo och våra mamsingar och vi ska se Valentines day som sagt och innan det käka på nått gott ställe. Är grymt sugen på Cupido men vi får se,det kanske blir en ett kina buffe istället eller något annat smarrigt?
Vad det än blir så vet jag att kvällen kommer bli grym. Bara mys med en av mina favoriter  i staden,kan det bli mycket bättre liksom?

Men ja ni. Nu ska jag försöka besegra kylan med massa massa kläder och ge mig iväg till stallet. Ska fixa lite och pyssla om snuttan sedan blir det hem och fräsha till sig. Man ser ju ut som ett psykos offer nu.
Kanske hörs vi senare,who knows?
ha en grym lördag ialf,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0