if I could turn back time

hej där!

Ni skulle bara veta hur ont i ryggen jag har alltså just nu. Eller det gör inte ont men det liksom värker och det är sjukt drygt..
Om man ska ha lite allmänt snack sådär så har jag haft en grymt seg dag!
hade svenska och försökte göra arbetet till den men jaa...att det är en svenska lektion och arbete säger ju allt,det är liksom extremt tråkigt så ja det gick ju som det gick..
Sen körde vi redovisning av klänningarna och ja det var ju kul och se,typ inga som är klara haha men som sagt det är våran klass vi snackar om här. Vi är ju så effektiva! haha,NOT!
men jag och Sara körde lite snabbt arbete i slutet och så blev det sedan en promenad ner till stationen.
Träffade även Linnea den snyggingen idag,alltid kul det och speciellt idag när jag behövde prata med henne hihi<33

Fixade sedan stallet och släppte in tösen och ja nu sitter jag här och lyssnar på lite skön musik och käkar kexchoklad. mums!
Jag har dessutom lämnat in ansökan om jobb till 50 ställen känns det som och som alltid letat efter medryttare.
Duktig där tycker jag ialf;)

Och nu ska jag dra iväg och sola!
Så tjingeling på er,puss!



if I could turn back time...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0