it's driving me crazzzyy.

Good Morning..

Nu är man nyvaken och sitter och käkar frulle.Igår så pratade jag med  Sara ju innan det blev utgång och det var skönt och prata med henne. Men men nu är det OVER verkligen.

Kvällen igår var väldigt rolig! Inget sådär jätte galet hände..

Vi hängde först på VIP och jag sprang runt där i vimlet bland allihopa och det var sjukt roligt! Lite jobbigt var det när sittplatser inte fanns och när Michans drink hamnade i golvet och stänkte upp på mig och Katri.
Jag och Hanna fick ialf två shotar special gjorda av bartendern,me like(!) och jag och Tiffany fixade stämpel utan att ha betalat,(shhhh!) och sen så dansade vi ett tag och sedan så gick vi vidare till Kalas.

Var inte så bra drag där som det var på VIP men det var kul ändå.Träffade också Aron,min kusin! Grymt kul,tänka sig att han är 18 år nu också..the kids grow up so fast :')
och något som fastnat i mitt huvud,jag är bara 2 månader äldre än honom,så det finns ingenting man kan skryta om heller om att jag skulle vara den äldre och erfarne kusinen som kan komma med tips om livet. Nej då vi är typ jämngamla så vi är båda i samma period.LEVA LIVET!

Och juste,snyggaste bartendern ever jobbade!;)usch,är lagligt att vara så uber fräsch som han är? xD hahaha..
Det blev as segt där efter ett men vi kept the spririt going och det hände också något som gjorde mitt samvete gå ner i golvet och vidare och som gjorde mig extremt jävla ledsen.
FY FAN FÖR KILLAR ÄNDÅ!
På väg ut så blev man bjuden på efterfest av Miss universe-killarna men tackade så klart nej!
Jag direkt efter upp Michan & Daniel och så gick vi till donken och käkade innan vi sen hoppade in pappas lastbil och åkte hem. 04.15 var man äntligen hemmmma!


Och ja det var kvällen det.
Nu snart tänkte jag dra till stallet,får se om man orkar med en ridtur eller inte.
Sen vet jag inte vad som händer..hemmakväll antagligen?

Men ha en bra dag,so long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0