vad är det du vill?

Dagen har varit väldigt bra.
Sov till typ elva,slog sedan på tvn,Summerland visades yeey(!),kollade sedan på bilder från förr - minnen!,åkte sedan till stallet och tog en ridtur i det fina med jäääävligt kalla vädret( det gick för övrigt as bra med tanke på att jag inte ridit på VECKOR men hon var lite busig hihi;)) och nyss åt jag en god middag med la familia.
Efter stallet blev det en dusch och jag gjorde peeling och hårinpackning plus att jag efteråt fixade mina naglar och la på lite nytt lack, så just nu måste jag säga att jag känner mig riktigt fräääsch!(:

Det enda kvällen kommer erbjuda nu är lite plugg och film/tv-spel med brorsaaaaan! 
Och ja det var väl allt jag hade att skriva nu.
Har inget kul att säga heller så ja,lika bra och sluta skriva..
ciao!



Zilam hena u zilamok hena, ka yeki ji xwe binaqena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0