live like we're dying

What up?

Sitter här som en rund kanonkula och är as mätt. Har legat i soffan och smaskat i mig alla möjliga saker med pappa och det resulterar ju att man bara blir såhär äckligt mätt.
Vad denna kväll har haft att erbjuda hittills är ja såklart: för mycket godsaker men även melodifestival,filmen Sweet Home Alabama och msn konversationer med Marina.
Melodifestivalen var ju grymt! Enligt pappas betygsättnig av finalisterna fick Timoteij 3 av 5 medan Darin fick 5 av 5. Sjukt kul var det ialf och de blåa gubbarna...haha shiiiit!

Men men det var min lördag i alla fall och just nu väntar sängen. Finns inte mycket mer och göra direkt och jag är ju extremt trött så kan bli ganska nice och dejta kudden ett tag;) haha.
Imorgon väntar inte mycket annat än stallet och plugg och kanske något annat skoj?

Men nu ska jag sova. Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0