med ena foten utanför

Hm. Gårdagen?
vad kan man dra för slutsatser av den?

Idag har jag inte gjort annat än sovit,kollat på Top Model säsong 8 och suttit vid datan och fixat bilder.
Dagen har med andra varit ganska värdelös men det gör inte så mycket eftersom att jag bara går och bara väntar på att det ska bli kväll. Då blir det utgång och alkoholintaget börjar vid sju. ALL IN TONIGHT!
Förhoppningsvis hamnar jag djupt ner i dimman ikväll.
Jag är så less på allt att jag nu släpper allting.allting som nånsin varit något släpper jag nu. Nu kör vi bara utan någon som helst aning om vart vägen tar oss.

Jag ska strax dra till stallet och fixa klart där och sedan blir det hem,käka en middag och börja fixa sig.Jag ska försöka göra ett samtal upp till Sälen också och prata med Sara. Jag vill prata med henne och snacka killar som vi bara kan,svära alla svordomar som finns och skratta lite.

Ser så mkt fram emot kvällen ändå,jag har ett urbra sällskap med bara härliga människor och jag har party outfiten klar och jag säger bara.. FABULOUS!


Men nu ska jag kila,börjar bli lite bråttom här.
Tjingeling på er!

vi ses i dimman i norr eller i söder.


Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas allt är bra med dig idag :)

2010-02-24 @ 16:48:00
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Ja, dom är helt otroliga! :)

Men Russell var verkligen värd vinsten.

2010-02-24 @ 23:41:47
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0