now you see it,now you don't.

Hej där!

Idag är faktiskt humöret på topp!:)  Dagen har spenderats på följande vis:
vaknade 10.03,bussen skulle gå 10.20,hur går det ihop? nej juste det går inte... Stressade som en galning fixade allting som behövdes fixas,drog iväg sent(!) som satan till nästa buss,står och krånglar med kortet på Hörnan när jag ska köpa nytt busskort,missar den andra bussen som gick 10.50(!),åker hem,vi hoppar på 886an,vi hoppar av 88an,vi hoppar på 811 som går 11.20 och ja så var vi äntligen på väg mot staden!(:
Träffade Josh och Malin på bussen,asroligt!:D (babblade massa om utgången imorgon,hihi!)
Jag och Nina lunchade på Cupido,nam nam!!!!!
ångrade dock att jag tog riven ost,varför egentligen?:P
och samtalsämnet under lunchen var ju såklart KÄRLEK.

Hur som helst efter det gick vi in på Vero Moda...jag kärade ner mig i ett paljett linne på mindre än två sekunder och Nina gjorde detsamma fast i en skinnjacka som hon sen köpte lite senare. Och ja ni kan vara lugna,linnet följde med hem!
shiiiiit,får nästan ökad puls bara av att tänka den! det är så grymt fint!
Jag hjärta paljetter!
men ja vi gick runt och strosade lite mer och Nina shoppade lite till och sedan åkte vi hem.

Fixade stallet det första jag gjorde när jag kom hem,eller ja först drev jag lite med brorsan,haha så kul och kunna underhålla honom!(:
men ja i stallet så red jag en stund på volten på skruttan. Barbacka ridning och det gick as bra! Hon gick jättefint idag,grymt duktig var hon!<3

Så ja man kan alltså säga att den här dagen har varit väldigt lyckad!
Just nu så sitter jag och smaskar i mig resten av godiset från igår och dricker juice medan jag planerar utgången imorgon! det är mycket som ska fixas,deltagare(haha xD),listan,outfit,hemresa(huuur?) m.m.
puh smsar och chattar som en galning just nu!
Men men,det är det värt för jag är så grymt taggad inför imorn så det är inte sant!:D

Men nu ska jag krypa ner i soffan och värma mig själv lite bland filtarna.
Vad fan är det med det här vädret?! fryser ju ihjäääääl:/


hej på er isbjörnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0