one life

whaaat up?

Idag är det en sådan dag då som man bara vill hoppa över. Är så extremt jävla bakis och det är jag helt öppen med.
Igår blev det party hos Linda och det var jätte roligt! Hade det skoj ända tills det slog till och jag spenderade resten av kvällen i badrummet.
I alla fall.Sjukt kul ändå och träffa alla:)

Idag så har jag inte gjort mer än att ha gjort stilanalyser till projektarbete. Både på brorsan och på Nina. Så ja då har man det avklarat. Låg och snackade med Ninis ett tag och ja sen blev det iväg till stallet. Hade tänkt rida men blev så himla illamående att det funkade liksom inte.

Och ikväll så blir det bio med Mamma. Vi ska åka iväg till Stavby och se New Moon. Jag har redan sett den men kan se den igen. Edward är ju inte lite mumsig och se på. Inte Jakob heller;)

Ska plugga lite senare efteråt också och ja sen så blir det väl till för att sova.
Imorgon blir det upp tidigt till stallet och sen blir det en lektion i skolan och ja..sen då?
Får se vad som händer;)
Men ja nu ska jag fixa mig lite innan vi drar iväg.
Ha det bra,puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0