im calling out to you again,wherever you are?

Hej Hej!

Fy fan vad less jag blev igår! Jag hade skrivit ett aslångt inlägg och så precis när jag ska ladda upp det så skiter sig hela sidan. Så jaa det inlägget typ försvann och jag blev så himla sur och trött att jag sket i och skriva om det. Så ja jag hade tänkt uppdatera igår,det hade jag faktiskt!

Men för att göra en snabb sammanfattning:
Söndagen var hur mysig som helst,umgicks med vännerna,käkade as god middag,käkade kladdkaka,chips och choklad och tittade på The ugly truth och What happens in Vegas. Två grymma filmer verkligen!:) Blev sängen vid halv tolv men samtalen slutade inte förrän halv tre och ja sedan så blev det måndag. Åkte till skolan från Marina med de andra och sen så hade vi vår enda lektion och sedan blev det hem.
Hittade min sötnos häst i hagen som låg i snön och skakade. Täcket och hela hon var blöt så antar att hon legat där ett bra tag. Hon skakade som ett asplöv så ja min planerade ridtur i det fina vädret blev inställd och så fick jag värma upp min stackars tant med varmt vatten,fleecetäcken, handdukar,varm betfor och hö.

Och ja idag är det tisdag. En ganska vanlig och tråkig dag med andra ord. Inget kul att säga om det faktiskt. Förutom att jag smält i mig 2 semlor,MUMS.

Och imorgon är det onsdag. Då blir det förmodligen utgång med Tove och Sara! 
På fredag drar de till Sälen och stannar en vecka typ så jaa...jag kommer inte kunna umgås med dem då helt enkelt!
Jag är ialf enormt taggad på det imorgon för det är halva priset på Kalas och då är det jättebilligt och det är 25 krVIP så ja vart man än går kan man supa sönder sig och ändå inte behöva slösa hur mkt pengar som helst.
underbart eller hur?
Och ja. Mitt pyskiska mående är typ på botten och jag känner verkligen att jag vill ha en för hög alkohol halt i kroppen som får mig att glömma alla bekymmer,allt som har med skolan att göra,allt som har med (vissa)vänner att göra,allt som har med kärlek att göra,allt som har med smärta att göra. Glömma allt och bara leva i nuet.
Det vill jag göra.

Men ja nu så ska jag förmodligen ta en dusch,planera mer för morgondagen och lyssna på lite skön musik sedan soooova.

Tjoo på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0