right now.

Hej där!

Jag skulle nu egentligen ha varit i Uppsala stad för att umgås lite med Hanna Banana. Men,så blev det inte eftersom sjuklingen inte mådde så bra..Tråkigt värre eftersom jag verkligen ville in och gå på stan. Kanske fynda något?
Och inte kunde jag heller ge pengar till Nina eftersom vi skulle åkt samma buss in men nu gör vi ju inte det.

Så ja eftersom jag gick upp i ottan(kändes det som i allafall) för att fixa stallet så nu vet jag inte vad jag ska göra idag.Vid sex tiden så är det ialf hem till Hanna E som gäller,tjejkväll!:)
Kanske ska man försöka på sig att plugga lite? har ju en del och göra ändå..

Och ja ni kanske har lagt märke till att designen är ändrad igen?;)
hoppas ni gillar den för jag älskar den! har valt ut några av mina favorit bilder,så den här headern är speciell. haha.

Hur som helst,nu ska jag laga till en grym lunch.
Ciao.

btw, Sara & Tove is coming H to the O to the M to the E tonight!
GLAD eller vad?!<3

Kommentarer
Postat av: Elaine

Ja älskar designen!!!

Gillar du Lindsay Lohan? Jag tyckte hon var grym för också gillar jag Ashley Olsen som du hade på headern förr. Lite lika kanske vi är, haha. Jag som är "designer" (som du) borde ju veta hur man fixar en header men gör inte det:( Är det ett program eller? Vore tacksam för tips mm om du vill.:)

// Elaine

2010-02-26 @ 16:15:25
URL: http://madmoiselleElaine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0