roligt.galet.stört.tragiskt.ologiskt.vidrigt.sjukt.

Heej på er!

Det finns inte så mycket att säga om gårdagen faktiskt...
Förutom att det blev en av de sjukaste utgångarna nånsin. Alltså det hände så mycket saker att ja..Alltså det går liksom inte att skriva om för jaa..det är ju obeskrivligt stört!

Har sovit i genomsnitt 1 timme den här natten men vi tjejer pallrade ändå oss mot skolan och gick runt där som nerdrogade as och hade vår enda lektion för att sedan åka hem. Så extremt jävla sjuk kväll/natt/dag!

Och ni som känner mig måste förstå att när jag säger det här så menar jag verkligen det även om det kan vara svårt att tro på:
Jag ska inte gå ut på ett bra jävla tag! Alltså vi snackar veckor här!

Ialf,nu väntar inget mer än en dusch och sedan sängen för lite sömn! Kan knappt se,allt är suddigt,så TRÖTT är jag!

Men vi hörs när man kommit till liv igen! förmodligen imorn då alltså;)
tjenis penis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0