söndagsångest.

ja usch ja det har man minsann..

Gårdagens händelser:
shopping med Hanna
bränna upp cash på grymma jeansleggings,supersöt blommig kjol och kosmetika. Köpte mascaran " stiletto" och den var as bra!
rekommenderas!
mötte upp Sara,Tove & Stina + Jessica
middag på donken
Sunnersta
fulla som as innan 22.00
Kalas
alkohol,vänner,dansa
nerspyad på toan innan klockan slagit tolv
somna
uppe på dansgolvet igen,fräsch som aldrig förr!
härliga människor man träffade på (Simon:))
sitta på bänk och bli uppraggad av en turkish kille
glömma kvar (maybe) en sko och mina vantar på bänken!
fyllechaffis - NINA
käk och glass(!) på donken
träffa Calleponken:)
roadtrip ut i skogarna
hemma innan 05.00 i alla fall.

och det var min lördag det! Eller det jag minns i alla fall...
Idag har jag inte gjort mycket mer än sovit halva dagen,kollat på tv och varit i stallet.
Tittade på reprisen av SYTYCD och jag är så glad att Russell vann,min favorit!:)

Något som är lite kul är att pappa hade fest igår med sina grabbar så både han och jag har legat bakis som as och käkat godis i soffan hela dagen. Kuligt värre!

Men ja nu ska jag läsa lite bloggar och ta en dusch,sen blir det Soooova!
natti natti!

vimmelbilder kommer upp snart i think!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0