sweet

Shit socker rushen är fortfarande still going strong!

Jag hatar designen just för tillfället men ni får stå ut med det så länge,ska fixa till den imorgon.
Förresten så sa ja ju igår typ att jag fortfarande letade medryttare och hade kikat runt på hästsidorna som vanligt och lite senare på kvällen sen ringer det en som är intresserad!
Så himla kul och något som är extra speciellt är att det var en kille som ringde! Jag trodde det var någon som drev först men medan vi pratade så var han ju totalt seriös! Såå..ja imorgon kommer det en kille och provrider Bollan. Hur grymt?

Och ja nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova,är så extremt trött vad har hänt egentligen? har varit såhär hela dagen typ..

Aja,godnatt på er!



I want you so badly,it's my biggest wish.
can you meet halfway?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0