today's sunshine

Hej Hej!

Så himla fint väder det är idag då! Jag hade inte tänkt rida idag men shiit,tror jag det blir en ridtur i alla fall,kan inte låta en fin dag som denna gå förbi utan en ridtur i snön!
Vem vet när solen lyser igen liksom? känns inte som att man kommer ha sån tur att solen kommer lysa hela sportlovs veckan..

Men i alla fall,jag har spenderat förmiddagen i sängen,huhu(!) neej menar bara att jag sov väldigt länge idag. Gick upp vid tolv och sedan har jag bara segat i sängen/soffan och glott på tvn haha.

Ikväll så blir det en tripp in till staden. Jag och Marina ska umgås lite och vi ska först sola på Solpalatset och sen  efter blir det bio. Vi ska se the imaginarium of doctor pamassus !
Den verkade ganska spännnade faktiskt och sen så är ju hunkar som Heath Ledger,Johnny Depp, och Jude Law med! Lite konstigt känns det eftersom jag trodde att Batman filmen där Heath spelar Jokern var hans sista film han var med i innan han dog..men I guess I was wrong eftersom han är med i denna:)
Men men kvällen kommer bli awesome ialf!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0