tänka positivt? tagga till? gå och dö?

hallå:)

Skriver alltid om hur trött jag är men det är bara för att jag verkligen är det. Min kropp behöver sömn det märks. Så fort den hittar en liten yta av mjuka material eller ett bord,en stol eller soffa så sluts mina ögon. Jag kollade nyss på tv och jag höll precis som igår på att somna..

Men nu är det bara en dag kvar,en dag(!) innan det blir lov. Kan knappt fatta det ens,att det är lov. Jag ser inte ens fram emot det här lovet,jag har inte tid med lov, jag skulle hellre gå i skolan och bara sy. Sy rubbet av mig och bara få klart alla klänningar jag syr nu. nu på en gång.

Idag gjorde jag ialf klart mönstret till min kjol jag syr till kollektionen. Den stora frågan nu bara är tyg. Vad fan ska man ha för tyg till skiten? Mitt tema är " den blomstertid nu kommer..." så ja tyget ska vara blommigt. Men vad för blommigt? gaah...måste till ohlssons och shoppa men med vilka pengar? ännu mera gaaahh.
Jag åkte dessutom till skolan två timmar tidigare idag för att sy eller plugga eller göra något annat vettigt innan lektionen. Gjorde jag det då?
nej,såklart inte.
Jag hamnade istället i den där kära gamla cafeterian vi har och umgicks istället med marina och pojkarna. Pojkarna som alltid är galna. hela dan,varje dag.

Släpade mig till stallet idag också och tog in hästfisarna,gick bra faktiskt. Dissade också min framtida medryttare idag. Han var inte duktig nog helt enkelt..
Bollan mådde bra ialf,pigg var hon. Så pigg att hon galopperade ända upp till stallet vid insläppet haha.

Nå ja. Nu ska jag upp och fixa lite i mitt rum och kolla på tv och iiiinte somna(!). Ska planera lite för imorgon,orkar man med en utgång tro?

vi får se,puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0