eloise är vi mer än bara vänner? så visa vad du känner sen så får känslorna bestämma..

Hellu!

Idag är det lördag minsann och om jag kommer ihåg rätt så har vi lov nu!!!!!
Så vad händer då? något kuligt planerat?
eh,nej. bara en massa utgångar och tjejkvällar. inte för att det är så mkt fel det heller men..ja.

Iallafaaaaall. Utgång blev det igår med Nina:)
Vi började kvällen på Red Room där vi chillade en stund,jag beställde drink: Rosa Pantern(my favorite!) och ja sen drog vi till Kalas som vanligt och röjjde runt där. Träffade Michan där och vi skulle byta nummer men ja det glömdes ju bort haha,och sedan träffade vi på Pontus som vi dansade med i några timmar sådär hehe:)
Men träffade massa andra också såklart;)
Det var ialf grymt bra musik igår ändå,det kördes några old school klassiker som Backstreet Boys,Britney och Shakira men några as bra också som sexy bitch,alla får ligga, och low low low:P Kvällen avslutades ialf med dansbandens bästa låt: Eloise! hahaha,men ja det var det,bra musik ialf:)

Idag så vet jag inte riktigt vad som händer.En kväll med vännerna är planerad men vad vi gör är oklart. Känns som att pulkarace kan bli lite väl kallt i detta oväder..men ja vi får se helt enkelt,huvudsaken är inte vad vi gör utan vilka man umgås med hihi!:)

Men nu ska jag dra iväg till stallet och ta in skruttan från snövädret.
pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0