varje utgång är en ingång till något annat.

Heej!
Fråga mig inte vad jag gör uppe såhär tidigt på en lördag!

Kvällen igår var hur mysig som helst. Vi var hos Hannas place ute i ekebyskogarna:)
Vi käkade tacos,(nam nam!),sjöng singstar,käka massa gott och kollade på filmen " the ugly truth" (jag hade redan sett den men den är ju så rolig att en gång till gör ju absolut ingenting) och sedan spelade vi spel. det var väldigt nice faktiskt,ganska enkla frågor som " vilken stad ligger liseberg i?" och "vad är barbar för slags djur?" så man kände sig ju ganska smart när man kunde svara rätt på de flesta frågor haha!
Snackade med Sara en stund(kanske en halvtimme det blev) mitt i spelandet och det var väldigt kul ändå! hihi,men som sagt man blir nästan inte förvånad längre eftersom ja..det är ju ändå killar vi snackar om här.

Igår sa jag att dagens shema var fullspäckat men det blev det ju inte,men idag är det verkligen det!
Gick upp innan 8 idag för at fixa stallet och sen nu har jag tid över för att plugga lite och packa ner alla saker för kvällen och göra mig lite fräsch. Sen vid ett går bussen mot staden för att möta upp HannaBanana som jag skulle träffat igår,wiie ska bli kul och gå på stan och kolla på fina saker,ska dessutom köpa nytt smink idag;)
Och ja sen efter det möter jag upp the babes ( Sara & Tove) och åker till Sunnersta för att fixa sig inför kvällens UTGÅNG! idag blir det röööj det kan jag lova!
frågan är..vad ska man ha på sig? älskar paljett linnet men shit,det hade jag ju på mig i onsdags.
Hm,får leta bland kläderna sen och se vad man hittar!

Men nu ska jag lyssna på lite urbra musik,läsa lite bloggar,kolla in snabbt på jobbsidorna,och sen PLUGGA lite! dags att börja få lite ordning såhär innan skolan börjar igen.
SHIT lovet är snart slut ju!

Men puss på rumpan så ses hörs vi imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0