vad vill du säga när allt blivit sagt?

Åhh,vad jag inte förstår. Jag förstår ingenting. Jag så förvirrad.
Det var du som fick det till ett slut.
Men varför går jag fortfarande runt och tror att du gillar mig.
Varför känns det som att du fortfarande gör det?
Varför känns det som att alla blickar betyder något?
Varför känns det som att du håller koll på mig? Varför känns det som att när jag är i närheten av andra killar blir du arg? varför känns det som att du alltid är där jag är? för att se vad jag gör?

Allt gör så ont och jag vet inte om jag orkar längre..
Vad ska jag göra med all smärta som finns? du är den enda som kan få den att försvinna.
Lika enkelt som du avslutade det,kan du lika enkelt börja det igen.
för jag vill ha dig.

Men det spelar ingen roll. För jag vet ingenting om vad du
tycker,tänker,känner.
det spelar fan ingen roll vad jag känner egentligen!
lika lite som en näve sten betyder det..
det gör faktiskt det.
För egentligen hur värt är det att gilla någon som inte gillar en tillbaka.Obesvarad kärlek är den som gör mest ont.

jag drömmer om att få tillbaka dig. Få tillbaka dig och din kärlek.

Hur enkelt du fick mig att skratta.
Hur enkelt du kan fick mig att må bra.
hur lycklig du gjorde mig.
jag vill ha allt det där tillbaka.

Och att jag skriver det här av alla ställen,att jag skriver det nu,är bara för att jag verkligen måste få säga det. På något sätt. Smärtan tar över och jag msåte få ut det på något sätt och därför är bloggen et urbra sätt för det tyvärr För att prata med dig,det kan jag inte göra. Jag kan inte prata med dig om det, för det var du som sårade,det var du som fick ett slut. Jag kan inte försöka ens.
Det är du som måste börja prata.Visa vad du vill. 

Och ja ifall någon orkat läsa allt detta så betyder den här texten ingenting för er för ni vet inte vem det handlar om(eller jo vissa gör säkert det)men huvudsaken är att den här texten betyder för mig. den betyder mycket för den är riktad till en person. en enda person.
B.D

och med allt detta sagt. Jaa,vad vill du säga när allt blivit sagt?


Kommentarer
Postat av: Johanna

<3

2010-02-21 @ 16:24:19
Postat av: Hanna

Finns här för dig <3

2010-02-21 @ 17:26:26
Postat av: Lollo

tack,ni är bäst!<33

2010-02-21 @ 18:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0