valentine's day

Heeeeej!

Är grymt trött just nu,känns som att jag har sovit alldeles för lite den här helgen..
Var ju uppe idag i´gen vid halv sju och fodra hästarna,seeegt var det idag också men som tur är så är det sista dagen idag,weej!

Igår så var det ju tjejkväll med Jojjo och mammorna och det var hur myspys som helst!
Vi käkade först på kina,as gott och man blev proppmätt på en gång haha!
Sedan blev det bio på Royal(första gången jag kollar där faktiskt!) och vi såg Valentine's day.
Den var riktigt riktigt bra!:)
Och ja det var min lördag,en väldigt lugn sådan hihi!

Och idag är det ju alla ♥ dag.
För vissa betyder alla hjärtans ingenting,för andra betyder den vädligt mycket och för vissa är det världens sämsta dag. Om jag hade varit tillsammans med nån hade det varit en underbar dag idag men eftersom jag inte är det känns det ganska surt. Om inte väldigt tomt i en. Jag vill ha kärlek juuuu! Jag vill ha honom.

Hur som helst,dagen kommer att spenderas i Morgongåva hos Marina med Sara Tove och Martina som sällskap också. Idag är det en sådan dag då vi singeltjejer verkligen håller ihop! Vänskap betyder mer än nånting annat just nu faktiskt. Jag är så himla glad att ha vänner som stöttar mig och får en att skratta även en dag då man mår som sämst.
Kvällen kommer ialf att bjuda på as god middag,massa godis och kladdkakor och film mys! Sleep over blir det med så det bara är att åka direkt till skolan imorgon;)

Men nu ska jag kila iväg och sminka mig och packa klart!
ha en bra alla hjärtans dag allihopa!:)♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0