vem lämnade vem?

Aldrig kan man gå och lägga sig i tid. Aldrig blir det så även om man fast bestämt det flera flera timmar innan man ska sova. Jag önskade bara någon kunde binda fast en i sängen(oj det där lät kinky;)..) när klockan blir efter tio eller nått och få en att sova!

Jag har ialf precis duschat så den punkten har jag ialf klarat av. Tog bort det slitna nagellacket gjorde jag också!Och dessutom är engelska arbete klart..så check på den! Och jag har ju skissat på kollektionen också,så check!
Jag har smaskat i mig lite mackor nu också så inte är man hungrig heller. mm,gott gott var det!

Något jag verkligen tycker är jobbigt just nu är det som finns runt omkring mig.
Jag vet inte vad jag ska göra,hur jag ska bete mig,vad jag ska säga. Varför lyckas jag alltid hamna mitt i mellan alla andra?

En annan sak som är grymt jobbigt är du. Du med dina vackra ögon som lyser rakt igenom mig och att du finns där. Vart jag än går,finns du där. Exakt där.Och hur mycket jag än tycker om att se på dig har jag dig inte som jag hade dig förut och därför kan jag inte titta sådär längre.
Och det är så svårt när du som sagt,alltid är där.
Och idag. Idag vet jag inte vad som hände,jag vet inte vad du tycker,vad du tänker,vad du känner.
Jag skulle lika gärna kunna skrika det rakt ut på gatan om det skulle vara så genom att skriva det här, jag vill ha dig. jag vill att du ska vara min.


Och ja. Jag måste verkligen sova nu och min rygg dödar mig. Den gör så ont.
och nu ska jag borsta håret och fläta ihop det snabbt,måste soooova!
2 dagar kvar till lov,det är bara att försöka hålla ut.

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0