What I do

Yo mama!

Haha. Är grymt trött alltså.
Gick upp i imorse för att ta hand om hästfisen och sedan bar det av till skolan för en lektion. Var grymt trött och halvsov medan vi lyssnade på massa klassisk musik och kollade på störda baletter typ.
Efter det åkte vi(jag,Tove,Sara och Johannes + Toves syrra) ner på stan och kikade i butikerna. Kom faktiskt hem med lite saker som: två bas linnen,en mysig kofta,en randig tröja,en svart halsduk och nytt läppglans!
btw,hittade snyggaste leggingsen på Gina T. och vill ha de så mkt! Skulle vara fett fina med ett par klackar och något snyggt linne. Vill ha vill ha vill ha! helst på onsdag men jaa vi får väl se om de hänger med hem haha!
Pratade med mamma om skor och ja lät som att hon kanske kunde bjussa på ett par hihi!

Mamma hämtade mig ialf vid bussen och så handlade vi lite innan vi åkte hem och slängde oss på soffan.
As skön måndag och det är bra det för hjärnan har idag varit liiite seg om man säger så..

På onsdag blir det dessutom UTGÅNG! Paradise Hotel deltagarna kommer igen och Cimon kommer ju!
Självklart måste stammistjejerna dit hihi!:D
Och självklart sitter man bänkad i ikväll 22.00 vid tvn;)

Ialf nu ska jag sega framför tvn med té och nötter.
Later!




Dagens:

Sara: Aa men jag ska ialf inte dricka på onsdag.
Alla andra: Eh..? HAHAHAHAHAHA.

lika sant som om jorden vore platt haha! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0