you could be a sweet dream or a beautiful nightmare

Tjoo!

Fan alltså vad jag hatar folk som inte svarar på sms man skickar. Det är så grymt irriterande(!) speciellt när man verkligen behöver få tag på dem..damn,hur svårt kan det vara och svara på ett sms egentligen? Alla har ju ändå med sina mobiler 24/7 vart de än går liksom..

Men glöm mobiler nu. 
Igår spenderades kvällen i Knivsta hos Christian med trion: Jag Sara Tove och pojkarna: Kim,Johannes,Emil,Jonas och André.
Vi drack vin,öl,drinkar med sallad i, och jäger shotar. Alltså alkohol i mängder och trevligt sällskap.
Kan kvällen bli mycket bättre liksom?
Vi spelade dessutom olika spel och dansade runt på övervåningen(fatta att de hade 3 våningar!? grymt läskigt och gå upp för den sista trappan säger bara,ojaa!) och jag och Sara körde lite grym Beyonce dans och sedan blev det lite bugg också med gamla godingar.
Och juste,vi bastade också! Blir väl så helt enkelt när man är hemma hos en dalänning haha! Härligt värre!;)
Jag fick också för mig att åka hem runt ett men jag gick såklart vilse(Knivsta är förvirrande - (" Plommonvägen?! Ja då är du åt helt fel håll! HAHA"). Sååå ja, jag återvände till festligheterna och hade det ännu roligare men sedan tog tröttheten över och jag slocknade runt tre.
Grymt rolig kväll,usch vad roligt det var!:)

Tog en hel grymma kort också men de visas så fort ToveLove laddad upp dem hihi:)

Men nu ska jag till stallet och rida hade jag tänkt(!) och sedan blir det hem snabbt och fixa sig inför mer festligheter,men idag på hemmaplan!

Men ha det så bra sötisar,tjingis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0