you go first.

Helluuu!(:

Klockan är som vanligt mitt i natta och jag sover såklart inte. Blir så när det är lov och allt...
Kom nyss hem från staden efter att ha solat och kollat bio med Marinis. Solningen var grymt skönt och man fick lite färg ändå haha,det fula är bara att efter jag solat ser jag ut som nån skitit i fejan på mig för alla mina fräknar lyfts fram som aldrig förr så jag har bruna prickar på hela kinderna..FINT liksom.
Filmen var grymt bra! Den var väldigt twisted men rolig och ja bra helt enkelt:)
Men en riktigt bra kväll har det varit med andra ord!

Jag har för övrigt en sjuk träningsvärk i mina ben. Jag red ju som sagt igår och det känns idag om man säger sååå!;)
Idag blev det förresten inget rida(haha är det bara jag som tänker dirty eller?^^) och det var bara för att det var så sjukt kallt och jag var dessutom lite tidspressad. men imorgon så blir det säkert en tur på skruttan,lite barbacka ridning kanske?

En annan kul grej är att jag pratade med Tove idag. Blev ett litet samtal precis innan jag skulle ta bussen och ja det var kul och prata med henne:)
Jag berättade om utgången i fredags bland annat.. Jaa du,vad gör man? :P
Saknar de så himla mkt,usch<3 Kärlek till dem ialf.

Men nu ska jag sova. Imorgon blir det upp tidigt,typ nio?
Ska in till staden igen men den här gången med Nina,moral support eller vad man säger..
Hur som helst,godnatt på er alla söta!



vad är det du vill?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0