You make me feel better

Heeej!

Finns det något vettig och säga egentligen?
Kanske inte men här har ni min dag i alla fall.
Skola först,hade svenska och det var ju något extra. Haha eller inte! pratade sedan om projektarbete och det var ju lagom deppigt. USCH!
Sedan blev det sömnad och där fanns det inte så mycket att göra heller och ja sedan blev det att springa till anslutningsbussen(igen!) och sedan hem fixa stallet och sedan brumma iväg till Johanna och plugga. Inte för att det blev så mycket plugga men ändå;)
Grymt kul och träffas i alla fall!<33

Förresten Jackie och Patrik vann Paradise Hotel! Good or Bad?
Och imorgon kommer Cimon,Greta och Farnceska till Kalas,of course ska vi dit då!

Hur som helst,imorgon väntar 4 timmar sömnad och sedan håltimme där det måste bli plugga av(det bara måste det ialf projektarbete!) och sedan redovisning av massa bilder. Därefter blir det hem till mig med "Hyllan" och "Lillen" och sedan UTGÅNG!

fullt ös medvetslös! och nu ska jag sova,bussen går 07.05 imorn!
godnatt!


fick förresten reda på en as kul grej jag sa i lördags till Pontus.
Haha,orkar inte dra den historien men fy fan va kul hihi!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0