A friend is someone who knows the song to your heart and sings it for you when you forget the words

Jag vet att du har mycket att göra och att jag själv har mycket att göra. Att tiden kanske inte alltid räcker till. Men jag trodde ändå att jag var en sådan vän som du alltid räknar med.
Är det så att man helt enkelt inte vill umgås med mig bara för att jag kanske lever olika än ni andra,för att jag festar i princip varje helg,för att jag kan strula med 5 killar samma kväll och sova ca 3 timmar en natt och sedan komma bakis som ett as till skolan? Ni gör inte det och vissa saker jag gör skulle ni aldrig i hela erat liv göra för att ni är så som personer. Vi är alla olika men jag älskar er precis som ni är så varför skulle inte ni göra samma sak tillbaka?
jag är trasig.Och som den nära vän du är borde du om någon förstå det.
hur som helst,jag saknar dig hur mycket helst och kanske känns det såhär just nu och kanske det inte alls stämmer... vem vet?
i miss u<3


                                                                                                                                                   

Du är en bra vän.Ibland.
Men det räcker inte. Jag behöver vänner som ställer upp jämt. Ingen som vänder en ryggen i sista sekund.
Och det är något du gjort alldeles för många gånger. Jag blir så extremt trött på ditt beteende ibland alltså.
Och du är precis som de andra och därför passar ni extremt bra ihop för ni är exakt lika dryga som personer.
Du är inte en bra vän egentligen. Falsk om inte annat.
Så därför finns det inte något som gör att jag vill umgås med dig längre. Jag har lessnat nu.

                                                                                                                                                     

Och med detta sagt.Jag har också de vännerna som alltid finns där för en.
Ni vet vilka ni är och jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Iloveyou iloveyou iloveyou! <3

2010-02-01 @ 23:54:49
Postat av: Louise

I LOVE YOU!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-02-02 @ 23:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0